Joulukuun kuulumisia.....Oli pakko kertoa muillekkin mun tästä päivästä.
Lähdimme aamupäivällä poikien ja Nunnukan kanssa peltoaukealle lenkkeileen. Lenkki meni tosi hyvin. Nunnukankin sain tulemaan autoon
lenkin päätteeksi reippaasti ja olin tyytyväinen, koska neitonen kokeilee kummitätin kanssa kaikki kommervenkit ;-) No siitäpä sit matka jatkui kauppaan ja kun lähdin autosta pois, tarkistin, että Nunnukka istuu auton lattialla ja eiku kauppaan. Kun lähestyin kaupan kassaa kuului naisen huhuilu, että kenenkähän koira mahtaa kaupassa olla. Voi rähmä mulla alkoi heti hälytys kellot soimaan, ettei vain ole Nunnukasta kyse. No niinpä neitonen oli tullut perässä kauppaan ja kun yritin ottaa kiinni,  niin sit jatkettiin matkaa kukkakauppaan ja vielä lopuksi pankkiin.(Kaikki samassa rakennuksessa).Kyllä siinä asiakkailla riitti hupia, mua ei kyllä naurattanut yhtään , koska ensimmäisenä ajattelin, että mitä jos Nunnukka olis juossu
tielle.En tajua miten neiti kerkis vielä hypätä autosta pois mun tarkistuksen jälkeen.....nyt en ihmettele yhtään kun pyreneesit luokitellaan luonnetestissä yleensä vilkkaiksi :-)Onneksi kaikki loppu hyvin, mutta kyllä säikähdin suunnattomasti. Toivottavasti joulukuu jatkuu hiukka rauhallisimmissa merkeissä.Ja hienoa et mun kummityttö oli niin fiksu, et kattoi mihin täti meni ja osas tulla perässä :-))) Illalla agi treenit Dafin kanssa, toivottavasti kuiteskin tän päivän kommellukset oli tässä.


Tässä jutun" päätähti"
2115252.jpg